Menighetsweekend

[singlepic id=258 w=320 h=240 float=center]

Bli med på tur!
Menighetsweekend på Fjelltun har lange tradisjoner, og det pleier å bli en fin helg med rom for både avslapning, fellesskap, alvor og latter.  Vi håper vi blir en god gjeng på tur! I år kommer Fjelltunhelga midt i september, fra 12. til 14. Det betyr sjanser for grillvær, bading og blåbærtur! Tema for helga er «Hva er en helt?» På lørdagen blir det misjonsdugnad, så her er det bare å forberede inntektsbringende aktiviteter! Klarer vi et rekordbeløp til misjonen i år?

Eget ungdoms­opplegg
Konfirmanter, KUFA-ungdom og andre ungdom­mer har sitt eget opplegg på deler av helga. Ungdomslederne Andreas Jonassen, Hanna Homme og Ingvild Sommerfelt vil stå for det meste av dette, og vi tror det blir bra! Bl.a. drar vi på kanotur sammen på lørdagen slik vi pleier.

Ta med
ü  Pålegg og brød til 4 felles­måltider, og gjerne litt kake.
ü  Grillmat til lørdag, og termos til turen.
ü  Sengetøy: Laken og pute med trekk samt sovepose eller dyne.
ü  En venn, en nabo, et barne­­­barn eller ei bestemor…

Reise
Reisen skjer i privatbiler.  Det er fint hvis vi satser på å være framme
kl 19.00 for innkvartering. Vi spiser kveldsmat kl 19.30. På søndag
avslutter vi helga etter middagen som serveres kl 13.00.

Barn 0 – 4 år: kr 0,-                                Barn 5 – 12 år: kr 300,-
Ungdom 13 – 19 år: kr 400,-  Voksne: kr 600,-
Familie: Maks kr 1.800,-Blir du bare en natt er det 150 kr reduksjon i prisen.

Hvis du vil betale rett til Frikirkens konto, er kontonummeret 8220.02.86320. Regn med kr 50,- hver vei til sjåføren hvis du haiker.
Husk også penger til misjons­dugnad og til sjokolade på kiosken!

Meld deg på!
Påmeldingsfristen er søndag 31. august til pastor Else Birgit Bergem Strand på
tlf 411 03 960 eller mail til risor@frikirken.no. Si ifra om rom­ønsker og om du trenger transport eller har ledig plass i bilen! Gi også beskjed om det er matallergier etc. som vi må ta hensyn til.