Mens vi venter på jul.. Søndag 4. desember kl 17.00

[singlepic id=77 w=320 h=240 float=left].. er tittelen på årets adventskonsert i Risør Frikirke; en variert og mangfoldig ettermiddagstime 2. søndag i advent. Bernt Erik Tylden er gjennomgangsakkompagnatør som så ofte før, bl a for Elfi Sigmundstad på fiolin og for Madrigale. Vi får en lavmælt versjon av Adams Julsång fra Henning og Grete Sommerfelt, og en duo fra Bibelskolen i Grimstad gir oss førjulsmusikk med trøkk i. Trøkk blir det også i både sang og bevegelser når Risørgjengen viser noe av det de lærte på BarneGospelFestivalen i Kragerø i oktober. 15 år gamle Even Klemsdal viser stor musikalitet i Oscar Petersons  Hallelujah Time. Når også publikum selv får delta på et knippe sanger, blir det en god førjulstime i Frikirken.