Høsten i Frikirka

Da er det oppstart for høsten i Risør Frikirke. Etter gudstjenesten på søndag blir det kirkemiddag i hagen til Marianne Gundersen hvis været tillater det. Hvis ikke blir vi i kirken. Denne søndagen er det ikke søndagsskole, men den 26. august starter den opp. Her er det god plass til flere barn som ønsker å få opplæring i den kristne tro. Misjonsringen starter på mandag. Der er det litt av hvert som står på programmet denne høsten. Det fortelles om stor trivsel blant alle som møter der. På tirsdag er det bønnetime. Det er en time der kirka er åpen, og du kan søke stillhet, fellesskap og ro. Det går an å tenne lys og be for noen eller noe som ligger deg spesielt på hjertet. Torsdag starter ungdomsklubben Kufa. I fjor var det ca 20 ungdommer som møttes hver torsdag til spill, turneringer, leker og gjerne noe godt å spise. Se info om menighetsweekenden over.  Vi ønsker små og store hjertelig velkommen til Risør Frikirke denne høsten.