Velkommen til julefeiring!

Vi ønsker små og store velkommen til julefeiring i Risør Frikirke.

Vi starter på julaften med gudstjeneste kl 16. Else B Bergem Strand holder andakt. Det blir med et julekor som er satt sammen for anledningen. Alle som ønsker det kan møte på øving kl 16 lørdag 22. des. Her pleier mange av ungdommene som studerer andre steder å stille opp blant annet, men det er plass til mange andre også ..

Så er det høytidsgudstjeneste 1. juledag kl 12. Else B Bergem Strand taler. Bente Ulleland synger og Eivind Bergem Strand spiller.

Søndag 30. des kl 17 er det tid for julefesten vår. Her blir det gang rundt juletreet med mange fine julesanger. Det blir andakt av Ivar Bergem Strand og barn vil delta med både sang og opptrinn. Det blir dessuten god mat å spise. Så ta med deg noen og kom på fest!

Tirsdag 1. januar kl 12 er det den første gudstjenesten i 2013. Det er alltid spesielt å skulle starte på et nytt år og godt å kunne gjøre det i kirken. Else B Bergem Strand taler og Hanna Homme synger.[singlepic id=82 w=320 h=240 float=right]

Dette innlegget ble publisert i Arrangement. Bokmerk permalenken.