Flott menighetsweekend på Fjelltun!

[singlepic id=198 w=320 h=240 float=left]59 deltakere stod på lista til årets menighetsweekend. Av dem var 26 under 20 år, så her ble det liv og røre. Vi lyttet til Trond Vorhaug som snakket levende og flott om noe så vanskelig som «helliggjørelse». Han tok utgangspunkt i hvordan vi mennesker ønsker å verne om naturen og ta gode valg i livet, men så kan ting så fort stokke seg for oss…. Så var det fjelltur på noen, og ungdommene padlet avgårde på kanotur. [singlepic id=197 w=320 h=240 float=right]Helen og Torstein gjorde en god innsats på ungdomsfronten. Filmen fra kanoturen er lagt ut på facebook under ungdomsklubben Kufa. Den var det Torstein som filmet og redigerte. Moro! Misjonsinnsamlingen gikk strålende også i år og nærmere 6000 kr ble samlet inn. Hele menigheten hadde neglelakk etter aksjonen. (Nesten i alle fall 🙂 )[singlepic id=200 w=320 h=240 float=left]Lørdag kveld var det underholdning og leker, og søndag feiret vi gudstjeneste ute i det fri. Der var det også naturvern, klima og rettferdighet som var temaet.

Gleder oss allerede til menighetsweekenden neste år 🙂 Det blir 3. helga i september. Sett den av![singlepic id=199 w=320 h=240 float=right]