Julemarked og basar i Frikirka

[singlepic id=272 w=320 h=240 float=left]Lørdag 6. desember ble en hyggelig dag i Frikirka. Da var det full aktivitet og mange folk som stakk innom. Dugnadsånden var på topp, og vi fikk virkelig merke velsignelsen av å være en «gjenforenet» menighet. Her var det mange mennesker som ikke var redde for å ta i et tak. I kafeen kunne man få kjøpt de deiligste munker og de flotteste kaker og julemarkedet var det ingenting å si på. [singlepic id=271 w=320 h=240 float=right] Det var brød, småkaker, eplemos, knekkebrød, sokker, julepynt, strikkeplagg og mye, mye mer. Nesten alt ble solgt også. Dessuten var det 3 fine, små konserter. Mannsgruppa sang gode, kjære bedehussanger og knyttet noen tanker til dem, Avocale fra Arendal Frikirke sang a cappella og det låt riktig så vakkert. Til slutt fikk vi en smakebit på søndagens adventskonsert av Signe Andresen, Henning Sommerfelt og Bernt Erik Tylden. Deres konsert ble for øvrig en stor opplevelse. Mye flott fant sted i Frikirka denne helga.[singlepic id=273 w=320 h=240 float=left] En stor takk til alle som kom innom. Uten dere hadde vi ikke fått det flotte økonomiske resultatet. En stor takk til dugnadsgjengen også. Uten dere hadde alt dette flotte rett og slett ikke funnet sted.