To flotte samlinger i førjulstiden

Den 7. desember var det konsert i kirka i Risør «Sakte mot jul». Den var preget av varhet, nærhet, musikalitet og rom for ettertanke. Signe Andresen, Bernt Erik Tylden, Henning Sommerfelt og Maria Hansen leverte en stor konsert. Publikum kunne sette seg godt tilbake og nyte stunden.

[singlepic id=280 w=320 h=240 float=left]21. desember var det «Vi synger julen inn» i kirka på Akland. Her var det et rikholdig program og for ikke å stå i fare for å glemme noen, blir det ikke nevnt noen navn. Det var solosang, grupper som sang, duetter, tekstlesing og diktlesing. Det var tenning av alle 4 adventslysene og en andakt over søndagens tekst. Dessuten fikk alle være med å synge mange av de kjente kjære julesangene. Kirka var så og si full, og det var mange smil og fornøyde fjes å se på vei ut av kirkesalen og ned trappa der kirkekaffe og julekaker ventet.

Dette innlegget ble publisert i Arrangement. Bokmerk permalenken.