[singlepic id=176 w=320 h=240 float=left] er et ønske! Vi vet at vi som går i Frikirken har en utfordring når det gjelder kommunikasjon. Vi vet at noen synes vi snakker rart, og vi er klar over at noen mener vi er en forsamling for spesielt interesserte. Men vi tror på en Gud som angår hele livet og alle mennesker, og vi ønsker at enda flere enn de som vanker hos oss til vanlig, skal få et innblikk i hva det kan bety. Einar Johansen og Bjørn Haugersveen har invitert gjester som er spennende å snakke med, pastor Else Birgit Bergem Strand har tanker om aktuelle og utfordrende temaer, og Bernt Erik Tylden og Signe Sollien Andresen spiller både kirkevant og litt mer uvant musikk. Det blir en time uten allsang, men med kaffe! 🙂 Vi ønsker å se deg, vi håper du kommer, vi tror du vil trives!