Menighetsweekend

Glede!
Risør Frikirkes weekend på Fjelltun har lange tradisjoner; en fin helg med rom for både avslapning, turer, lek, fellesskap, bibelfortellinger, alvor og latter. Vi håper vi blir en god gjeng på tur 7. – 9. september! Tema for felleskapshelga i år er «Glede».

Reise
Reisen skjer i privatbiler. Det er fint hvis vi satser på å være framme kl 19.00 for innkvartering. Vi spiser kveldsmat kl 19.30. På søndag avslutter vi helga etter middagen som serveres kl 13.00.

Priser
Barn 0 – 4 år: kr 0,- Barn 5 – 12 år: kr 300,- Ungdom 13 – 19 år: kr 400,- Voksne: kr 600,- Familie: Maks kr 1.800,-
Blir du bare en natt, er det kr 150,- reduksjon i prisen.
Hvis du vil betale rett til Frikirkens konto, er kontonummeret 8220.02.86320. Regn med kr 50,- hver vei til sjåføren hvis du haiker.

Ta med
✓ Pålegg og brød til 4 fellesmåltider, og gjerne litt kake.
✓ Grillmat til lørdag, og termos til turen.
✓ Sengetøy: Laken og pute med trekk samt sovepose eller dyne.
✓ En venn, en nabo, et barnebarn eller ei bestemor. I år håper vi på å bli en enda mer mangfoldig forsamling enn vanlig. Har du kontakt med én eller flere innvandrere? Inviter dem med på weekend!

Meld deg på!
Påmeldingsfristen er søndag 2. september til pastor Else Birgit Bergem Strand på tlf 411 03 960 eller mail til risor@frikirken.no. Meld deg gjerne på så fort som mulig! Si ifra om romønsker og om du trenger transport eller har ledig plass i bilen! Gi også beskjed om det er matallergier etc. som vi må ta hensyn til.

Her finner du brosjyra: menighetsweekendbrosjyre 2018

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.