Høsten 2019 i Risør Frikirke

Det er mange spennende ting på gang i kirka denne høsten. Først og fremst vil jeg nevne «Risør Soul Children» som starter opp. Det er et kor for de som går i 5. – 10. klasse og møtes annenhver torsdag fra 18. – 20.

Så er det menighetsweekend fra 13. – 15. september. Turen går til Fjelltun og allerede nå er deltagerlista full. Vi gleder oss over at mange innvandrere vil være med. Temaet er vennskap.

Vi vil i høst ha to søndager med annerledesgudstjenester. Vi har kalt dem «Søndagsåpent». Her ønsker vi å ta opp aktuelle temaer og vil intervjue ulike mennesker. Vi håper at det kan være av interesse også utover menighetskjernen. Hva skjer når psykologi og tro møtes for eksempel?

Til slutt vil jeg nevne «Julemarkedet» 7. desember. Det vil bli marked, basar og kafe som tidligere år. Dette er veldig populært. I fjor ble det så fullt at noen måtte snu i døra, så her gjelder det å være klar.

Velkommen til Risør Frikirke!

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.