Menighetsweekend

[singlepic id=92 w=320 h=240 float=right]Bli med på tur!

I år kommer Fjelltunhelga før det heter september!! Denne gangen satser vi på grillvær, badevann og blåbærtur! Uansett får vi ei god helg!

Vi er glad for å ha med oss Bjørn Olav Hansen på tur denne gangen. Han er pastor og bibellærer. På kveldssam­lingene og en bibeltime vil han dele med oss tanker om hvordan bønn kan finne sin plass i hverdags­livet. «Vandring med hvilepuls» og «Når Gud blir taus» er over­skriftene han har satt. Bjørn Olav kommuniserer godt, ærlig og nært, med himmel­høyde over hverdagen. Dette tror vi blir fint og nyttig!

Konfirmanter og andre ungdom­mer er spesielt velkommen med på tur. De har litt eget opplegg, bl a kanotur på lørdag, men blir også mye sammen med resten av gjengen.

Hilsen årets komité;

Anne Borghild, Elisabeth G., Oskar og Else Birgit.

Meld deg på..senest søndag 26. august til pastor Else Birgit Bergem Strand på tlf 411 03 960 eller mail til risor@frikirken.no.

Si ifra om rom­ønsker og om du trenger transport eller har ledig plass i bilen!

Ta med:

Pålegg og brød til 4 felles­måltider (evt. niste) og litt kakemat.

Grillmat til lørdag

Termos til tur.

Sengetøy: Laken og pute med trekk. Sovepose eller dyne.

En venn, en nabo, et barne­­­barn eller ei bestemor…

Priser

Pris for hele oppholdet er kr 550,- pr person som bor på den nye fløyen, og kr 450,- for andre.  Si fra ved påmelding hva du ønsker. Halv pris for barn fra 4 til 12 år. FriBU i menigheten ”sponser” i tillegg barn og unge med kr 100,- pr deltager. Reiseutgifter kommer i tillegg.  Regn med kr 50,- hver vei til sjåføren hvis du haiker. Husk også penger til misjons­dugnad og sjokolade  på kiosken!

Reise

Avreise skjer i privatbiler fra Frikirken fredag 31. august kl 17.00 og fra Fjelltun søndag ca kl 14.00.