Høstmesse

[singlepic id=154 w=320 h=240 float=left]Fredag 2. og lørdag 3. november var det høstmesse i Frikirka. Her var det mye flott som foregikk. Fredag var det sang av Grete og Henning Sommerfelt og kveldstanker ved Else B Bergem Strand. [singlepic id=153 w=320 h=240 float=right]Lørdag var det fullt trøkk med BGF – koret som sang og elever fra bibelskolen i Grimstad som deltok. Det var en imponerende mengde gevinster og mange vant! På fredagen var det to runder med åresalg og på lørdagen var det stort kakelotteri med minst 30 kaker. Så her ble søndagskaffen reddet i mange hjem. [singlepic id=156 w=320 h=240 float=left]Dessuten var det et eget marked hvor man kunne få kjøpe kaker, syltetøy, brød, sokker, forklær, gripekors, skjerf og mye mer!  [singlepic id=155 w=320 h=240 float=right]Det var et eget barnebord med en stor fristende dukkevogn og andre fristende ting hvor det kunne kjøpes lodd på bok. Det var også et voksenbord hvor mange egenproduserte gevinster var utstilt. En imponerende mengde arbeid var lagt ned i alt dette. Så var folk flinke til å kjøpe lodd, og mange var innom Frikirka disse dagene. Resultatet fra messa ble godt og komiteen og alle medarbeiderne var godt fornøyde.

Dette innlegget ble publisert i Arrangement. Bokmerk permalenken.