Årsmøte

[singlepic id=288 w=320 h=240 float=left]Årsmøtet i menigheten ble avholdt onsdag 11. mars. Rundt 30 mennesker møtte fram. Tradisjonelle årsmøtesaker stod på programmet og ble gjennomgått. Ta gjerne en titt på årsmeldingen som ligger under fanen med samme navn. Den forteller om mye godt arbeid i menigheten. Vi fikk høre nytt om oppussingen som går sin gang. Fristen for ferdigstillelse er dessverre forlenget pga en feilproduksjon av tepper. Heldigvis har vi to kirker. Nå satser vi på å kunne bruke kirken til konfirmasjonsgudstjenesten i mai. Synodeformann, Jarle Skullerud, gav i en hilsen en utfordring til menigheten om å feire en hendelse fra året som gikk. [singlepic id=287 w=320 h=240 float=right]Vi feiret en «gjenforenet» menighet med at medlemmer fra de to opprinnelige kirkene fikk en rose hver som de satte i en felles vase. Sammen dannet det en flott bukett til glede for alle. Dette ble også løftet fram i samtalen etterpå der det var tre temaer som stod på programmet: nattverdfeiring, gleder og utfordringer. Det var pyntet fint og vårlig i kirka og vi fikk god mat. En stor takk til de som stelte for oss.