Årsmøte i Risør Frikirke

[singlepic id=103 w=320 h=240 float=left]18. mars var det årsmøte i Risør Frikirke etter gudstjenesten. Det ble lagt fram en årsmelding som vi håper å få lagt ut her på hjemmesiden vår etterhvert. Der blir det fortalt smått og stort om menighetens liv. Regnskap og budsjett ble behandlet. Det er utfordrende å være en menighet der inntekten hovedsaklig kommer fra gaver. En stor takk til alle som gir til menighetsarbeidet! Det var også valg av ny diakon. Menigheten var glade og takknemlig for at Elisabeth Gundersen var villig til å gå inn i oppgaven.

Vi drømte også litt om veien videre for Risør Frikirke. Jarle Skullerud kom fra Bamle for å gi oss litt inspirasjon i tankearbeidet. Han holdt et engasjert og tankevekkende innslegg der han pekte på mange måter å være menighet på. En takk til han også!