Konfirmantweekend

IMG_4107I helga var 18 konfirmanter, 9 ungdomsledere og 5 pastorer samlet på Fjelltun. De kom fra menighetene mellom Birkeland og Porsgrunn/Skien. Her var det ungdommer fra flere nasjonaliteter. Det ble en flott helg med ungdomsledere som tok ansvar og var gode forbilder. De dro i gang leker, de holdt vitnesbyrd, de ledet grupper og de hjalp med det praktiske. Lørdag kveld var det som vanlig Thomasmesse, og etterpå kunne ungdommene fortelle hvordan de hadde opplevd vandringen eller om andre ting de ønsket å fortelle om knyttet til tro. Mange var framme og sa noe. Det var sterkt å høre for pastorene som formelig så ungdom vokse i tro og modenhet rett foran øynene sine. Fra Risør deltok det tre konfirmanter og to ungdomsledere.

Dette innlegget ble publisert i Ukategorisert. Bokmerk permalenken.